Drivhuset / haven

Jeg kan snart ikke vente mere  på at foråret kommer , så jeg kan komme ud i mit drivhus/ have
 og plante en masse spændene ting , så der er godt med grønt til helle sommeren , der er ikke noget bedre bare at kunne gå der ud og hente en masse ting .
Sidste år gik ok , mine tomater blev bare ved med at komme hele sommeren og de smagte rigtig godt . Mine agurker havde jeg altså lidt problemer med , der kom 4 tror jeg , de skød også en agurk , men så døde den ret hurtigt ????? hvad gør jeg forkert ?????
Min Basilikum blev spist af et eller andet og min timian kom aldrig rigtig frem , persille og purløg havde vi i rå mængter .
Vindruerne kom der masse af , så mage vi måtte lave druesaft af dem .
Kirsebærtræet kom der intet på , men de skyder hvert andet år , så glææææder mig til de kommer i år .
Radisserne kom i efteråret , men havde ikke fået gravet dem langt nok ned åbenbart .
Spinat , roucola og  dild kom fint .
Jordbær , hindbær og brombær i små mængter .

I år vil vi prøve med kartofler og gulerødder , måske rarbarbar .

Billeder fra 2012








Kommentarer